Reklama

MAGAZYN WESELE – MIEJSCE NA REKLAMĘ TWOJEJ FIRMY

Zamówienia reklamy: druk oraz na www.magazynwesele.pl:
+48 12 426 18 50, +48 692 493 662
e-mail: reklama@magazynwesele.pl

  • Ogólnopolski zasięg
  • Forma kwartalnika
  • Ekskluzywny papier, wysoki poziom druku, ok. 200 stron, format 230 x 290 mm
  • Promocyjna cena przy najwyższej jakości: 9.70 PLN
  • Przejrzysta szata graficzna: wyszczególnione działy m.in. moda damska i męska, uroda, biżuteria, przyjęcie weselne, porady
  • Dodatkowym atutem jest ukierunkowanie na ściśle określoną grupę docelową, (przyszła Para Młoda, rodzina, przyjaciele)
  • Możliwość dotarcia do 150 000 czytelników
  • Ułatwienie wejścia marki na rynek
  • Prezentacja kompleksowej oferty
  • Niski koszt dotarcia do potencjalnych odbiorców
  • Wiarygodne źródło informacji połączone z reklamą
  • Udział w imprezach promujących czasopismo
  • Wyrazisty i sugestywny przekaz reklamowy
  • Utrwalenie przywiązania do marki
  • Pobudza i zachęca odbiorców do działania
  • Reklama w magazynie wzmacnia wizerunek, rozszerza i rozpowszechnia przekaz
  • Możliwość pozyskiwania przychylności odbiorców poprzez udział w konkursach

NASZ CZYTELNIK TWOIM KLIENTEM

  • Średnia wieku 25 lat + rodzice, rodzina, przyjaciele
  • Główna grupa docelowa ma średnie i wyższe wykształcenie
  • Osoby nabywające magazyn przede wszystkim kierują się: ceną, oryginalnością, możliwością przeczytania fachowych artykułów, poszukują ciekawych inspiracji i stylizacji ślubnych oraz najnowszych trendów w modzie i urodzie
  • Ogółem 250 000 par zawiera związek małżeński
  • Największa sprzedaż magazynu ma miejsce w dużych miastach

NASZE OSIĄGNIĘCIA

  • Patronaty medialne: wybory Miss Polonia 2006, Miss Polski 2008, wydarzenia branżowe m.in. Alternative Weddings 2009, After Wedding Party 2010, wydawnictwa książkowe oraz konkurs fotograficzny “Zakochani w obiektywie”
  • Produkcja i organizacja pokazów mody i biżuterii w ramach targów JUBINALE ’09
  • Stała współpraca z portalem INTERIA.PL: publikowanie artykułów i newsów (główna strona), które są ilustrowane materiałami zdjęciowymi współpracujących z magazynem firm wraz z logo magazynu. Współpraca z portalami branżowymi
  • „Magazyn Wesele” w programie „Dzień dobry TVN” (cykl: „Zanim powiesz tak”) 2008, 2009
  • Prezentacja magazynu na targach światowej mody m.in.: Mediolan – Targi SPOSA ITALIA 2008, Paryż – pokaz kolekcji ślubnej Crystallized SWAROVSKI Elements 2008 oraz na targach i imprezach krajowych
  • Portal internetowy www.magazynwesele.pl

DYSTRYBUCJA OGÓLNOPOLSKA W SALONACH PRASOWYCH
EMPiK, KOLPORTER, RUCH, punkty HDS Polska: saloniki prasowe INMEDIO i RELAY, sklepy ŻABKA, stacje benzynowe, sprzedaż w galeriach handlowych oraz salonach prasowych na terenie dworców PKP, PKS. Dystrybucja promocyjna: salony mody ślubnej, salony urody i SPA, jubilerzy, hotele, restauracje, targi branżowe, Wybory Miss Polski, firmy branżowe współpracujące z magazynem m.in. ekskluzywne marki kosmetyczne, agencje PR w kraju i za granicą.
Średni nakład: 25 000 egz. – sprzedaż salony prasowe + wysyłka promocyjna i prenumerata

HARMONOGRAM PUBLIKACJI NA 2017 r.: marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień

WARUNKI TECHNICZNE PRZYJMOWANIA REKLAM
Termin dostarczenia materiałów ok. 4 tygodnie przed publikacją. Materiały w formie elektronicznej w formacie TIFF, EPS, PDF (kompozytowy CMYK) w rozdzielczości 300 dpi, w odpowiednim formacie + 3 mm na spady. Materiały należy przesłać na adres FTP lub e-mailem: reklama@magazynwesele.pl Do każdej reklamy powinien być dostarczony proof.

Share

PARTNERZY MAGAZYNU WESELE

        lace front wigs   UNIQUE wedding dresses                      
Share

O MAGAZYNIE