Walentynkowa kampania FOREO
Chociaż wiele osób na samą myśl o Walentynkach ma ochotę zaszyć się pod ziemią, ciężko nie zauważyć, że w ostatnich latach świętowanie Dnia Zakochanych stało się bardzo popularne. Celebracja miłości powinna być pięknym przeżyciem, ale czy zawsze tak jest? Szwedzka marka beauty-tech FOREO postanowiła zgłębić ten temat i przyjrzeć się zagadnieniu współczesnego romansu, przeprowadzając globalną ankietę. Jej wyniki okazały się zaskakujące…
Bajkowy romans w czasach Tindera
W badaniu FOREO aż 81% ankietowanych zaznaczyło, że ich zdaniem obecnie częściej randkuje się dla przygodnego seksu, niż aby odnaleźć prawdziwą miłość. Chociaż niektórzy mogą argumentować, że powód tych pesymistycznych poglądów na bajkowy romans tkwi w rosnącej popularności aplikacji randkowych (dzięki którym seks jest bardziej dostępny niż kiedykolwiek), rzeczywistość jest nieco inna. Według ankiety FOREO Sweden, problem ze znalezieniem miłości i cieszeniem się nią wynikać może również z braku akceptacji. Okazało się bowiem, że aż 49% osób ankietowanych będąc ze swoim partnerem, więcej niż raz odczuło ostracyzm lub negatywną ocenę otoczenia wynikającą z różnicy wieku między sobą, a partnerem (26%), pochodzenia etnicznego lub religii (22%) czy orientacji seksualnej (14%). Co więcej, aż 47% respondentów przyznało, że nie angażuje się w relację z kimś, kogo kocha, w obawie przed byciem osądzonym przez rodzinę i przyjaciół.
„Te przygnębiające statystyki potwierdzają, że to nie seks stoi na drodze do znalezienia prawdziwej miłości, ale bardzo często strach i uprzedzenia. Misją FOREO jest sprawienie, by każdy z nas czuł się dobrze we własnej skórze, a w dużej mierze łączy się to z pewnością siebie i odwagą, by kochać tego, kogo dusza zapragnie. Miłość jest uniwersalna i nikt nie może jej zaszufladkować, dlatego w te Walentynki FOREO chce pokazać miłość z innej, wielowymiarowej perspektywy” – wyjaśnia Boris Trupčević, CEO FOREO Sweden.
Wszystkie kolory miłości
SamoMiłość i akceptacja
„W okolicach Walentynek łatwo zapomnieć, że nie każdy z nas jest czy chce być w związku. I jest to jak najbradziej ok. Najwyższy czas odstygmatyzować bycie singlem i spojrzeć na to jako na wybór, a nie konieczność. W DNA FOREO jest przypominanie, że najważniejszą formą miłości jest „SamoMiłość”. A ta zaczyna się od dbania o siebie, o czym często zapominamy, próbując nadążyć za wyzwaniami zabieganego dnia. Pamiętajmy więc, że aby nauczyć się kochać drugą osobę, warto najpierw zacząć od miłości do samego siebie!” – mówi Trupčević.
Szwedzki pionier beauty-tech FOREO stał się znany z inkluzywności i różnorodności w branży kosmetycznej. W 2018 r. FOREO wprowadziło „His & His”, pierwszy w historii zestaw upominkowy dla par tej samej płci, w samym środku walentynkowych promocji. Ten limitowany zestaw stanowił odświeżające zerwanie z tradycją marek, kierujących komunikację związaną z „Dniem Zakochanych” wyłącznie do par heteroseksualnych.
fot. mat. prasowe firmy