Roberto Cavalli Home już w Polsce!

5 kwietnia 2018 roku odbył się ekskluzywny event – prezentacja kolekcji ROBERTO CAVALLI HOME. Polska premiera obyła się na Złotej 44 w jednym z najbardziej prestiżowych apartamentowców nie tylko w Warszawie. Na 50 piętrze w penthausie organizator imprezy – multibrand światowych i luksusowych marek wnętrzarskich – Archidzieło, zaprezentował kolekcję w oszałamiającym stylu. Wśród zaproszonych gości nie mogło zabraknąć gwiazd i sympatyków marki. W evencie udział wzięli m.in. Doda, Hanna Lis, Dawid Woliński, Renata Kaczoruk, Kasia Stankiewicz, Marcin Tyszka, Tomasz Ciachorowski i wiele innych gwiazd.

FOT. MAT. PRASOWE ARCHIDZIEŁO
FOT. MAT. PRASOWE ARCHIDZIEŁO

Było to spektakularne wydarzenie, na które przybyło wielu gości ze świata biznesu, cenieni projektanci wnętrz, architekci oraz celebryci. Gościem specjalnym wieczoru był ambasador marki Roberto Cavalli – dyrektor Roberto Gandini, który był zachwycony oprawą samego eventu oraz polską gościnnością. Ambasador rzadko gości w innych regionach na prezentacjach marki. Tym razem zrobił wyjątek i przyleciał do Polski.

Kolekcja wzbudziła niesamowite wrażanie wśród zaproszonych. W nowoczesnym penthausie goście mogli zanurzyć się w uroczym tropikalnym świecie kolekcji Roberto Cavalli Home nasyconej elegancją i splendorem jaki projektant uwielbia. Cała kolekcja zagwarantowała bogate wrażenia w luksusowym stylu marki. Inspiracją kolekcji jest ekstrawagancka dżungla, która kojarzy się z radosnym celebrowaniem życia. Klasyczne odcienie beżu i szarości łączą się z charakterystycznym sezonowym, cytrynowym odcieniem zieleni. Egzotyczne wzory, w tym motyw liścia bananowca, współgrają z nowoczesnymi fakturami motywu zebry. Z kolei naturalne elementy, takie jak liście Monstera inspirują do dekorowania i ozdabiania stołów, lamp, stolików kawowych i kredensów. Podczas prezentacji zostały wyróżnione: ACAPULCO, modułowy regał, w którym wyszywana skóra zestawiona jest z nowym jedwabiem Dakoty, z nadrukiem liści bananowca; KINGSTON, wszechstronna modułowa sofa z efektownym, współczesnym wyglądem, a także luksusowy szezlong PAPEETE, nadający wysublimowanej elegancji.

Natura to motyw przewodni kolekcji Roberto Cavalli Home, w której cenne materiały mieszają się ze wzorami zwierząt, a monolityczne kształty stolików, przełamane metalicznymi wstawkami, wprowadzają intrygujący efekt. Roberto Cavalli po raz kolejny zaskoczył fanów jego stylu, który w fantastyczny sposób potrafi przełamać nowoczesność z elegancją zachowując przy tym swój rozpoznawalny styl i szyk.

„Roberto Cavalli Home jest wśród naszych brandów od blisko 2 lata. Polscy Klienci kochają ten włoski styl i zawsze mieliśmy duże zainteresowanie produktami sygnowanymi logo RC. Niemniej jednak uważam, że zaprezentowana tu kolekcja, jest nieporównywalna z niczym dotychczasowym. Jestem pewien, że przypadnie Polakom do gustu i na długo pozostanie w przestrzeni sprzedażowej”

powiedział Adam Rzadek, Właściciel marki Archidzieło

FOT. MAT. PRASOWE ARCHIDZIEŁO

 

 

Archidzieło to ekskluzywny salon i jednocześnie wyłączny dystrybutor na Polskę marek takich jak: RALPH LAUREN HOME, ROBERTO CAVALLi HOME, GIANFRANCO FERRE HOME, BAKER FURNITURE, Kate Spade czy Aerin. Od dwóch lat znajduje się przy Placu Trzech Krzyży w Warszawie, gdzie zespół doradców z sukcesem urządza wnętrza klientów. Archidzieło wychodzi naprzeciw potrzebom pasjonatów pięknych wnętrz, najwyższej jakości materiałów i wykonania oraz unikatowego stylu. W filozofię marki wpisuje się nie tylko produkt najwyższej klasy, ale również najwyższa jakość obsługi. W oparciu o te wszystkie zasady Archidzieło sukcesywnie poszerza swój asortyment dekoracji i akcesoriów do wnętrz, bazując na najświeższych trendach światowych projektantów. W 2017 roku zaznaczyli swoją obecność na targach Warsaw Home, Inteligentny Dom oraz OKK Design.

FOT. MAT. PRASOWE ARCHIDZIEŁO

 

 

Share

O MAGAZYNIE